آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

صحبت کردن درمورد تصاویر conversation time،برای سطوح race


با ورود به race1،از دانش آموز خواسته میشود در مورد تصویر صفحه اول هر درس صحبت کند و درمورد تصاویر توضیح دهد.در این سطح دانش آموزانی موفق ترند که در run 3,4 جمله سازی و سوال سازی را به خوبی تمرین کرده باشند. Race 1 جایی است که باید آموخته ها را به نمایش بگذارند.برخلاف آنچه ممکن است در وهله اول به نظر برسد،صحبت در مورد تصاویر بسیار ساده است و فقط به برنامه ریزی احتیاج دارد.روش پیشنهادی برای سه درس اول:

بهتر است برای سه درس اول در مورد هرتصیر تا آنجا که میتوانید سوال بسازید.به همه سوالات جواب دهید.حال جواب ها را طوری به دنبال هم بچینید که منسجم شده و شکل داستانی بگیرد.مثلا در درس اول race 1،تمام جواب های مربوط به  پسربچه را به دنبال هم بچینید بعد به سراغ مامور پلیس رفته بعد به سراغ شخصیت بعدی.

پس از انجام این روش برای سه درس اول میتوانید برای درس هاس بعدی به صورت شفاهی تمرین کنید. 

مهدیس جعفری
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱ نظر
تمرین دیکته کلمات برای سطوح start,run1

از نیمه دوم سطح استارت از دانش آموزان انتظار میرود که دیکته کلمات را تمرین کنند.شیوه اشتباه که بین دانش آموزان رایج است،حفظ کردن صدای حروف است.به طور مثال برای یادگیری کلمه book، میگویدb  صدای ب ؛o صدای او؛و k صدای ک میدهد.بنابراین در کلاس با شنیدن کلمه  بوک مینویسد bok. بهترین روش برای یادگیری املای کلمات حفظ کردن حروف موجود در یک کلمه است نه حفظ صدای آنها.برای مثال برای یادگیری کلمه book کافی است دانش آموز بگوید بی-او-او-کی (b-o-o-k).به این ترتیب وقتی کلمه مورد نظر را میشنود، حروف موجود در آن را به یاد میاورد.

 
مهدیس جعفری
۲۸ فروردين ۹۶ ، ۰۰:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸ نظر