آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

سلام.

خیلی از زبان آموزان همیشه از این که قسمت شنیداری آزمون های کانون زبان دشوار است گلایه دارند و همیشه می گویند که سوالات این قسمت سخت است یا این که در این قسمت موفق نیستند.

برای راهنمایی گرفتن و فرا گرفتن نکاتی در این زمینه به ادامه مطلب رجوع کنید:



خیلی از زبان آموزان همیشه از این که قسمت شنیداری آزمون های کانون زبان دشوار است گلایه دارند و همیشه می گویند که سوالات این قسمت سخت است یا این که در این قسمت موفق نیستند.

برای راهنمایی گرفتن و فرا گرفتن نکاتی در این زمینه به ادامه مطلب رجوع کنید:


نکته ی اول: گوش شما باید به انگلیسی عادت کند. یعنی از ابتدای ترم هر چقدر که می توانید سی دی گوش کنید. اگر اکنون که این مطلب را می خوانید پایان ترم است، از ترم بعدی حتما گوش کردن سی دی را در اولویت خود قرار دهید.


نکته ی دوم: وقتی که سی دی گوش می کنید حتما چیزی را که گوش می کنید، با دقت توجه کنید و بر روی آن تمرکز کنید! سعی کنید همه ی جملات را با دقت تکرار کنید و از گوش دادن و تکرار مجدد خسته نشوید. گوش شما باید کاملا عادت کنید


نکته ی سوم! تمام قسمت ها را چند بار گوش کنید. آهنگ ا، لغت ها، مکالمه ها همه را چند بار گوش کنید و نکویید که اهنگ مهم نیست یا ...  برای قوی شدن مهارت شنیداری باید به همه قست ها توجه نمایید.


نکته ی چهارم: حتما همراه با گوش کردن بنویسید! وقتی سی دی را گوش می کنید، آن را متوقف کرده و جمله به جمله یا کلمه به کلمه آن را بنویسید. و پس از تمام شدن یک قسمت نوشته های خود را ا کتاب مقایسه کنید. بدین صورت می توانید دقت خود را در گوش دادن افزایش دهید و جزییات را بفهمید و به خاطر بسپارید.


نکته ی پنجم: باید در گوش دادن به این مهارت برسید که یک شعر یا متن طولانی تر را گوش کنید و پس از تمام شدن آن بتوانید نکات مهم یا کلمات مهم آن را به خاطر بسپارید. این کمک می کند تا در آزمون با متن های طولانی یا آن هایی که سریع خوانده می شود، مشکل خاصی نداشته باشید.


نکته ی آخر: اگر چند روز به امتحان مانده، حتما روزی حداقل نیم ساعت به سی دی گوش کنید و هنگام گوش کردن بنویسید. تمام سی دی هایی که دارید (سی دی کتاب اصلی، تست تایم و سی دی های کتاب های داستان احتمالی) چند بار گوش دهید. هر چقدر بیشتر گوش دهید، گوش شما بیشتر آشنا می شود.

۹۳/۰۷/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۴۹)

۱۸ آذر ۹۴ ، ۱۳:۵۰ نگین سادات سعادت
سلام نظرا ونکته های شما اصلا به کسی کمک نمیکنه چون کسی که داره میاد زبان باید پدر ها و مادر ها وخودشون تلاش کنن من خودم دارم تلاش میکنم تا برم ترم بالاتر ولی بدون کمک یک بزرگ تر شاید کسی نتواند یه پیشنهاد به جای نکته یک کلیپ برای بچه بزارید تا با اصل زبان اشنا بشن باتشکر💗💗💗💗💗💗💗💓💓💓💓💓💓
پاسخ:
سلام
ممنون از نظراتتون
البته کاربرد این مطالب دقیقا برای والدین هست و اشنایی با روش های زبان خوندن و تصحیح افکار غلط در مورد یادگیری
وظیفه ی مهیا کردن فیلم و کلیپ و ... را یلی از گروه های شبکه های مجازی انجام میدند که می تونم اون هار ومعرفی کنم.
سلام ممنون از راهنماییتون....اگر وقتی که کتاب میخریم یا توی سی دی ها چند تا داستان یا چند تا کارتون به صورت  انگلیسی باشه بنظر من خیلی ببیشتر کمک میکنه...


از راهنمایی های شما بسیار سپاس گزارم.اما به نظر من هم اگر جذابیت سی دی ها را بالاتر ببرند وبازی هایی به صورت ازمون و داستان ها و شعر ها و...در ان قرار بدهند، بیشتر به گوش دادن ان علاقمند می شویم و به نظرم کمک بیشتری می کند
منم ریچ ۴ هستم فردا فاینال دارم چه کار کنم ... لسنینگم هم خوب نیست

سلام این جوری که شما گفتید اصلا فایده نداره به نظر من بچه باید  سی دی گوش کنه که گوشش به آن موضوع عادت کنه. و بتواند ترمرا پاس کند من هم بیشتر در قسمت لیسنینگ مشکل دارم. اگر هم می شه سوالات فاینال سطح ریچ 2 را بگذارید .


سلام.اگه از اول ترم هر روز یک ساعت سی دی گوش کنید مطمئن باشید که موفق خواهیدشد.منم همین مشکلو داشتم ولی هرروز یک ساعت سی دی گوش میکردم و الانم ادامه میدم و الان لیسنینگم از 10سوال تو فاینالا معمولا 9و بیشتر اوقات هر 10سوال رو جواب میدم.
پاسخ:
احسنت

چرا با این همه که خوندم نمره کتبی ام شد 85
من وقتی که امتحان میدم تو مورد لسنینگم فکر می کنم که خوب دادم ولی بعد ک نتایج رو می بینم همین لسنینگا نمرمو پایین آوردن این راهنمایی هم ک شما کردین زیاد ب دردم نخورد چون تیچرای من لحجشون با سی دی فرق می کنه و تند تند می خونن 
ممنون از نظراتون ولی الان چون ما مدرسه هم داریم وقت کم میاریم برا هر دوشون چون هم از مدرسه و هم از کانون زبان درس گفته میشه و امتحان هاشم تو یه هفته یا تو یه روز میافته و ما نمیتونیم هر دوشونو بخونیم و روز های دیگه هم اون یکی درس هامونو داریم و اون یکی درس ها هم امتحان میشه و من سه هفتست پشت سر هم امتحان دارم و واقعا وقت نمیارم
سلام من الان ریس2 هستم و پس فردا فاینال دارم و در ترم های قبل خیلی عالی بودم ولی این ترم افت کردم لطفا کمکم کنید ممنون
پاسخ:
انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
۱۸ آذر ۹۵ ، ۲۲:۰۴ سیده فاطمه (شکوفه)موسوی نژاد
خیلی عالی بود از شفارش های خوبتون متشکرم مممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
سلام خسته نباشید بانظرپریاخانم موافقم درس ها وکانون باهم خیلی وضعیت سختی میشه ولی ممنون من ازترم بعداین کاررومیکنم دعاکنید قبول شم
من همیشه کوییز ها رو مشکل دارم کویز اول زیر 45 می شوم و کوییز دوم 36 35   37 می شوم چیکار کنم میشه کمک کنید
پاسخ:
انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
بعضی از این معلما در هنگام تلفض جوری لب و لوچه هاشو میزنن به هم هیچی نمیفهمی
سوال های امتحان را بزارید ممنووووووووووون
پاسخ:
امکانش وجود نداره
کتاب های نمونه سوال خود کانون زبان به اندازه کافی نمونه سوال دارد
سلام خسته نباشید ممنون میشیم اگر فایل صوتی کتاب هارو تو سایتتون بزارید بعضی وقتا دسترسی ره سیدی امکان پزیر نیست    اگر هست لطفا ادرسش رو ایمیل کنید ممنون
پاسخ:
این امکان وجود نداره
در سیدی همراه کتاب هست
سلام ممنون از نظراتتون .اگر می شود در سیدی ها کلیپ بزارید
پاسخ:
با مرکز تهران باید بحث شود
این وبسایت شخصی است
سلام باتشکر از سایت خوبتون
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۶ صبا حمیدی فر
سلام. ریچ 3 هستم دوست دارم 100 شم ولی یا 91 میشم یا92
پاسخ:
نمره ای که گفتید بسیار عالی هست
سلام
مثلا بعضی از سوال ها دو گزینه درست دارن از کجا بفهمیم کدوم هست ؟؟؟
پاسخ:
اینگونه نیست
سلام 
ببخشید اگه میشه به سوالات پاسخ دهید
من مشکلم اینکه تردید میکنم چیکار کنم
پاسخ:
تنها راه تمرین بیشتر هست. با تمرین بیشتر شک و تردید هم حذف میشه
سلام 
من Reach 1 هستم و همه ی نمره هایم عالی ولی در listening ها یک مقدار مشکل دارم و هر چقدر هم تکرار و تمرین می کنم درست نمی شود البته فقط در بعضی آزمون ها 
ممنون می شم که راهنمایی ام کنید .

با تشکر وخسته نباشید خدمت شما 💐💐💐💐💐💐💐
پاسخ:
حتما از موسیقی و انیمیشن های مناسب استفاده بفرمایید
ما دوشنبه کوییز داریم چگونه بخوانم کوییز را خوب بدم
پاسخ:
انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
۲۲ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۵ صبا حمیدی فر
سلام به همه من ریچ ۳ رو پاس شدم الان فاینال ریچ ۴ رو دارم خیلی استرس دارم . میخواستم بدونم با ۱۱ سال سن میشه رفت بزرگسالان؟ لطفا جواب بدید
پاسخ:
باید پایه هفتم به انتها رسیده باشه
۲۷ مهر ۹۶ ، ۱۱:۴۱ امیررضا غلامی
سلام از نظرات و راهنمایی ها ممنون . اگر بشه چند تا داستان یا قصه ی کو تای داخل سی دی ها باشد ممنون میشم .
پاسخ:
شما می توانید از کتاب های داستانی که در شعب کودکان کانو نزبان فروخته میشه استفاده کنید
سلام
میشه مطلبی درباره سطوح مختلف آموزش زبان در کانون بذارید یا اگر دارید معرفی کنید که اطلاعاتی در موردشون داشته باشیم؟
مثلا با گذراندن هر سطح و سطوح مختلف زبان آموز به چه مهارتهایی در زبان میرسه؟ یا مثلا گذراندن هر سطح حدودا چند لغت به مجموعه لغات ما اضافه می کنه. همچنین در مورد درک مطلب و شنیداری و صحبت کردن
با تشکر
پاسخ:
چنین پستی در این وبسایت موجود است
سلام درسته که میگن سوالات فاینال سطح بندی شده و با توجه به اون کد گذاری میکنن
پاسخ:
تقریبا در بعضی موارد هست ولی به این ها اصلا نباید توجه کرد.
سلام من همیشه امتحاناتم 90 یا 92 میشه اون نمره ای هم که نمیارم همش بخاطر لیسنینگه😠😠
سلام  می خواستم بگم من در درس هایم همیشه نمره ها ی خوبی می گیرم اما نمی دانم در داستان ها ومعنی بعضی از لغت ها مشکل دارم چه کار کنم تا بتوانم به خوبی به این سوالات پاسخ دهم؟
پاسخ:
تمرین زیاد و متن خوانی بیشتر
چرا جواب نمی ید واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
منبع ازمون لیسینگ کانون زبان توو امتحان فاینال چی هستش ؟میشه یه راهنمایی کنید .ممنون میشم
پاسخ:
موارد مشابه کتاب
سلام من همیشه برای کوییز هایم استرس دارم و همینطور مرتب کن ها و. بعضی از سوال ها کاملا یخت هست و در سطح ما نیست از نظر شما من برای تست زدن بهتر چه راهی را  باید انجام بدهم؟
ممنون از شما😍
پاسخ:
تمرین چندباره تست تایم
سلام میانگین نمره برای دانش آموزان زرنگ چند است لطفا زود جواب بدهید با تشکر 💐💐💐💐💐💐💐🌸🌸🌸💮💮💮🏵🏵🏵🏵🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌺🌷🌷🌷🌷⚘⚘⚘⚘
پاسخ:
با توجه به زبان اموزان و سطح ان ها متفاوت است 
سلام نمره کلاسى ما اگر زیر چه نمره اى باشد فیل میشویم و همینطور براى امتحان کتبى و همینطور براى میانگین نمرات چطور ؟نمره ها باید تا چه مقدار باشد؟ممنون میشم زود تر جواب بدین ؟

پاسخ:
سلام. معمولا اندازه ی خاصی ندارد ولی نمره کلاسی زیر 65 بسیار خطرناک است.
فاینال حتما باید بالای 60 بشوید.

ولی چون معدل نمرات حساب می شوند میزان خاصی را نمی توان اعلام کرد
سلام چطوری باید تو کوییز ها و فاینال ها باید نمره ی خوبی بگیریم؟ 
بعضی ها نمیخونن ولی نمره ی عالی ای رو میگیرن اون ها چی کار میکنن که اینجوری میگیرن؟ 
من  ریچ 3 هستم . 
ایا برای خوب گرفتن تو فاینال ها باید معنی ها رو زیاد خوند؟ و باید قواعد ها رو هم بلد باشیم؟ 
سلام من Race1 هستم و اگه می شه سوال های Fainal رو بهم بگین 
و درمورد فیل شدن اگر از زیر ۷۵ بشی Fail Markمی شی
سلام خوبین؟؟؟؟من race 4 هستم یعنی این ترم کلاسم شروع میشه درسم از نظر معلمم عالیه ولی یه مشکل دارم!
من ترم قبل برای فاینال 97/5 گرفتم یعنی 2نمره کمتر از اونی که باید میشدم... .دلیلشم این بود که یه معلم به جای معلم خودمون فقط برای listening comprehension اومده بود سرکلاسمون..بخدا باور کنید راست میگم خیلی لهجه افتضاحی داشت!اصلا یه سوال رو جوابش نفهمیدم.......خلاصه بگم من تقریبا با هیچ لهجه ای مشکل نداشتم ولی بعضی لهجه ها مثل لهجه ایشون واقعا برای من غیرقابل تحمل هستند!
میخوام بپرسم که چیکار کنم تا به لهجه های مختلف عادت کنم؟؟

خواهشا هرچه سریع تر جواب بدید... .
سلام ؛  من high 3 هستم .....هفته ی بعد فاینال دارم و تو طول ترم نتونستم خیلی خوب درس بخونم می خواستم بدونم که چکار کنم و چطوری درس بخونم که این ترم رو پاس شم 
ناشناس با منی؟؟.........ینی چی چرت و پرت باادب باش واقعا که!!.........قشنگ معلومه چی گفتم
سلام شیما جون برای منم مشکل لسنینگ ها با لحجه وجود داشت ولی با تمرین تونستم کاری کنم که اونی که تیچرا میگفتم رو حفظ کنم بعد خودم برای خودم دوباره میخونم الانم چند ترم که لیسینینگام عالـــــ
ی شده و نحایتا یه غلط دارم
این نظر منه البته
با عرض سلام.اگر بخواهیم انیمیشن های انگلیسی تهیه کنیم،کجا باید برویم؟ممنون می شوم
سلام ممنونم از نکته هاشون ولی خودم هم می دونم که باید به سیدی گوش بدم و....ٔ...ولی من الان کتابی میخوام که توش سوال باشه
کوییز کتبی یا شفاهی آخه به ما گفتن امروز کوییز داریم معلوم نیس شفاهیه یا کتبی خب برا چی اولش میگید کوییزلغو شده بعدش باز میذارید
با سلام...من یه دانش اموزم و امروز امتحان دارم.شاید خیلی دیر اقدام کرده باشم...ولی تصمیم گرفتم بیام تو سایت و از شما کمک بگیرم.گرچه کمکم نکرد ولی بازم ممنون...
کانون که همش سوالاتشو سخت میکنه منم دیگه استرس زیاد میگیرم واسه همین نمیخوام دیگه ادامه بدم اما نمیتونم به خانواده بگم چون میگن ادامه بده مطمئنم
۲۹ آذر ۹۸ ، ۱۱:۰۰ عطیه جلیلی

سلام برای ران سه دختران (البرز گوهردشت)فقط بنجشنبه ها و دوشنبه ها دارین کلاس دیگه ای ندارین؟؟

 

۰۲ دی ۹۸ ، ۲۳:۱۹ زهرا مهدیان

سلام این روش ها باید در طولانی مدت انجام شود در کوتاه مدت چه کار کنیم؟

نظر شما کاملا درست ولی بهتر است که بیشتر بتونیم داستان های انگلیسی حتی نیم خطی گوش کنیم که با کلمات آن آشنایی بیشتر پیدا کنیم دقت ما در اینجا بالا می رود می توانیم به راحتی کلمات انگلیسی 

پیدا می‌کنیم 

  

سلام امکانش هست کتاب داستان ریس وان بزارین

سلام امکانش هست کتاب داستان ریس وان بزارین خواهش میکنم جواب بدین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی