آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

چگونه سوال بسازیم؟!

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۱:۴۷ ق.ظ

سلام! همیشه از ما می پرسند که چکونه باید سوال ساخت؟!

برای یافتن پاسخ به ادامه مطلب بروید:

نباید شما سوال یا جمله ی فارسی را در نظر بگیرید و آن را ترجمه کنید. این بدترین راه و شیوه است!

بهترین راه این است که برای ساختن سوال، اول جواب انگلیسی را در نظر بگیرید. یعنی بگویید که برای مثال این جواب سوال من خواهد بود. بعد آن جمله را از طریق افعال کمکی که خوانده اید مثل (do-does-can did  و ...) به سورت سوال بلی یا خیر تبدیل کنید یا از طریق کلمات پرسشی مثل what-where-when-how-why و ... جملات را سوالی کنید.

مثال:

He likes pitza.                 Does he like pitza?

The book is on the desk.        Where is the book?


منظور ما البته این نیست که قاعده و قانون یاد بکیرید. خیر! بلکه منظور من این است که سوال فارسی را به انگلیسی ترجمه نکنید. چون این کار مثل سم است! و دقیقا جملاتی که می سازید فارسی هستند و از نظر ساختار انگلیسی قابل قبول نیستند.


در مطالب بعدی توضیخات بیشتری خواهیم داد.

۹۳/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سراله دماوندی کمالی

نظرات  (۲۹)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون از این که این مطلبپ گذاشتید ولی من نمیدونم من الان دومین لارمه که این ترمو ریچ وان و میخونم این ترمم رد شم خودمو دار میزنم
تازه این خیلی **** که میگین هتما باید سطحمون زوج باشه تا بریم بزرگ سال 
من اگه این ترم بیفتم ****** ** **** ***** ***** ****
شما باید روحیات یه فرد هم در نظر بگیرید 
من میخوام ***** **** اگه این ترم رد شم
ناشناسم ولی کانون زبان رشت واحد نوجوان منظریه میام 
پاسخ:
با سلام
کانون زبان ایران نظم و شرایط خودش را دارد
بهتر است کمی بر روی درس ها و زبان اموزی تاکید دداشته باشید
با صبر و تلاش بیشتر همه مشکلات حل خواهد شد
سلام  میشه لطفا جواب های supplementary book تمام سطوح reach رو بگذارید
با تشکر از توضیهات شما

ببخشید لطفلا درباره کوییزوفاینال run4                     باتشکر
ببخشید لطفلا درباره کوییزوفاینال run4 توضیح دهید                    باتشکر
سلام من ریچ1 هستم من در کوییز هایم همیشه این مرتب کنید هارا اشتباه میکنم راهنماییم کنید
من ریس ۲ هستم برای دارم برای فاینال آمده میشوم چه چیز های را بخوانم از کجا شروع کنم از تست تام سالپمنتری یاو.........،، لطفا توضیح دهید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
پاسخ:
انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
سلام من فردا فاینال دارم reach 2هستم دارم از استرس میمیرم یک کم اگه میشه از گرامر برامون بگین ممنون

پاسخ:
بهترین کار انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۱ صبا حمیدی فر
سلام میشه معنی گرامر هارو بزارید؟میشه 11 ساله هم به قسمت بزرگسالها بره؟من مهر میرم بزرگسالان.آگه رد نشم شعبه یه قم هستم و ریچ سه هستم معلمم هم خانم کاظمی هست
سوال این چی میشه
It,s time for art class
زیر ارت هم خط کشیده شده
سلام من فردا فاینال دارم واسترس دارم ومیخوام بدونم سخت هستش یا نه
من ترم ریس4هستم
پاسخ:
آزمون ها سطوح مختلفی دارند
نمرهی کلاسی چقد به فاینال تاثیر میزاره مثلا اگه نمره ی کلاسی کم باشه فاینال خوب باشه مردود نمیشیم؟
پاسخ:
در مقطع نوجوانان
نمره ی کلاسی 60
نمره کوییز ها 10 
و نمره ی فاینال 30

سلام خسته نباشید من میخواسنم ببینم برای آزمون فاینال Run2چه مطالبی رابیشتر بخوانم   ممنون
چرا بعضی از معلمان نمره کلاسس رو کم میدن؟
پاسخ:
وابسته به عملکرد شماست
چگونه فاینال سطح اینتر را خوب بدهیم
What is this time for or what is this class for      جواب ستایش 

سلام من basic1 در میخونم   بزودی فاینال دارم چه کتابی بخونم که مطمئن شوم که قبول میشم یا نه  منظورم چه کتاب تستی ای هست.
من Rase1هستم و چهارشنبه فاینال دارم مقداری هم بی دقتم چه کار کنم تا فاینالمو خوب بدم
چرا من وقتی با 1 معلم توی 2 ترم میمونم دیگه دوست ندارم با معلم دیگه باشم؟
چرا داخل تست تایم بیشتر کلماتی که داخل سوالات جود دارد در کتاب آن ترم وجود ندارد

سلام ببخشید میشه جواب supplementary کتاب run 2  رو بزلرین چون من تو ساختن جمله مشکل دارم.

۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۶:۳۸ متین توکلی

سلام و درود لطفا دانش آموزان را نندازید بزارید پاس شوند ولی تهد دهند

سلام میشه در مورد کوئیز run1 بگین

ببخشید میشه سوالات ریدینگ ران 4 رو بگید

من run 4 هستم میشه صفحه ی 78 تمرین 9.3 را برای من توضیح بدید ممنون میشم

سلام معلم من خانم لیلا شکوهیان هستند خیلیییییی مهربون اند توصیه میکنم با ایشون بردارین

با سلام و خسته نباشید 

ببخشید من تا یه هفته دیگه ازمون فاینال دارم میترسم که نمره ی خوبی نگیرم من کتاب تست تایم رو خریدم اما سوالاتی که میزنم خیلیاش غلطن و من هم یاد نگرفتم میشه راهنماییم کنید 

RUN 1 هستم 

سلام من‌دو‌روز‌دیگه‌فاینال‌دارم‌تست‌تایم‌هم‌حل‌کردم‌وتمام‌معنی‌هاراهم‌خواندم‌حالا‌چی‌بخوانم

سلام من اصلا جمله سازی انگلیسی بلد نیستم فردا کوئیز دارم لطفا یکی کمکم کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی