آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

اولین ترم آموزشی - Start - استارت

پنجشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۱ ب.ظ

Start یا به فارسی استارت اولین ترم آموزشی برای زبان آموزان است.

برای خواندن نکات بیشتر بر روی ادامه ی مطلب کلیک نمایید.

در این سطح که ابتدایی ترین سطح آموزشی می باشد، کتاب MagicTime تدریس می گردد. در کنار این کتاب، کتاب دیگری برای آموزش حروف الفبا هم استفاده می گردد.

حتی در ابتدایی ترین ترم هم زبان آموزان باید در معرض زبان انگلیسی قرار بگیرند بنابراین نه مدرس فارسی حرف می زند و نه زبان آموز...

اما نگران نباشید، انگلیسی که در کلاس صحبت می شود به هیچ وجه به صورتی نیست که زبان آموزان متوجه نشوند. مدرسان با تمام تلاش خود و انجام حرکاتی حتما منظور خود را می رسانند و نمی گذارند که حس بدی در زبان آموزان ایجاد گردد.

مهم ترین هدف این ترم آموزش حروف الفبای انگلیسی و خواندن آن ها و بعضی کلمات می باشد. این ترم به دلیل پایه ای بودن، زبان آموز لزوا باید بسیار مسلط بر حروف الفبا و خواندن آن ها باشد،در غیر اینصورت موفق نخواهد شد.

لذا مهم ترین هدف را در این ترم می توان ابتدا آموزش و یادگیری حروف الفبای انگلیسی و پس از آن خواندن و دانستن لغات خاص و پرکاربرد انگلیسی می باشد.


نگران نباشید! 95 درصد زبان آموزان از پس این ترم بر می ایند و با موفقیت به ترم بعدی و ابتدای مراحل زبان آموزی وارد می شوند.

۹۳/۰۲/۲۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
سراله دماوندی کمالی

نظرات  (۱۸)

۲۲ تیر ۹۵ ، ۰۰:۱۲ ساجده معلمی
ممنون
سلام من دخترم کلاس پنجم هست از نظر درسی زیاد تعریفی نیست آیا میتونه از پس کلاسای زبان بر بیاد ممنون 
پاسخ:
قطعا می تونه
سلام ممنونم از سایتتون

سلام من از سایتتون خییییییییییلی راضی بودم


سلام، من تمام ترم های کانون زبان رو تا آخر پاس کردم و الان یک ساله که مدرک گرفتم، از سایتتون بسیار راضی هستم و همه جا از کلاسهای کانون تبلیغ میکنم. در حال حاضر دارم در شهری که هستم زبان تدریس می کنم و تمام موفقیتم به خاطر سیستم عالی کانون و دبیران عالی ترش هست. متشکرم از همتون.
سلام من یه دختر کلاس چهارم دبستان دارم برای امتحان تعیین سطح نمیدونم چه سوالاتی رو باهاش کار کنم


پاسخ:
سوالی کار نکنید. بگذارید طبیعی باشد و سطح واقعی مشخص شود.
ممنون از سایت خوبتون
سلام من run3هستم . من کل کتاب هاروو برای کوییز 2 خوندم و تمریناشو حل کردم ولی با این وجود بازم استرس دارم . میشه بگید چیکار کنم ؟

سلام من لول race2 هستم .تا الان تمام کوییز ها رو بالای چهل گرفتم .و فاینال ها رو بالای نود .ایا میتونم تا اخر ادامه بدم؟
اخه تو فاینال ریس ۱ چند نفر افتادن .
میشه سوالات  ترم استارتر را بگذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۱ هستی رضایی فرد

سلام 

فاینال ترم استارت توی سی دی موجود نیست لطفا راهنمایی کنید

۱۶ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۵۰ ابراهیم محمودی

سلام

لطفا بفرمائید آیا سطح startمربوط به نوجوانان امتحان اینترنتی(ازمون آنلاین)  دارد یا خیر

سلام ببخشید من حدود 18 ترم هست ک زبان میخونم از کلاس دوم شروع کردم و تا move3 خوندم بعدش اجباری تعیین سطح شدم و تا ریچ 4 ادامه دادم تا اینکه محاجرت کردیم به ترکیه و نتونستم ادامه بدم ایا میتونم مدرک این چند سالی رو که زبان خوندمو رو بگیرم؟ازکجا؟

ba slm khedmate admin weblog,bande ta high-intermediate 3 kanoon rftm vali be elat inke ostad va shrayat amoozeshi dr shahrestan ma nist,kelas brgozar nmishe,in vaqean bi ensafie,ey kash ksi sedaye mno b goosh masoolin beresune ta hadaql balatrin sathe kanoono tamum konim(advance 1,2,3).ba tashakor az siteton amir az lahijan

سلام ببخشید برای ترم استارت کتاب اینترمدیت ۱ برای چی هست؟

سلام خسته نباشید ببخشید میگم که من باید چطوری رایتینگ تایم رو خودم رو قوی تر کنم

 

سلام ، ببخشید ترم استارت امتحان دارد ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی