آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

پس گرامر و تدریس آن کجاست؟

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۲ ق.ظ

سوالی که بسیاری از زبان آموزان و والدین همیشه مطرح می نمایند در مورد یادگیری گرامر می باشد که "ما گرامر درس را نفهمیدیم" یا "سوالی کردن جمله چگونه است؟" - "فرزند ما لغات را خوب یاد می گیرد اما در گرامر مشکل دارد" و سوالاتی از این قبیل...

برای یافتن پاسخ به ادامه مطلب رجوع کنید:


در پاسخ به این مشکلات باید گفت که دید نسبت به یادگیری زبان مدت هاست که تغییر کرده است. در واقع شما زبان را دیگر یاد نباید بگیرید و حفظ نکنید. بلکه باید آن را فرا بگیرید. یعنی که زبان برای شما درونی بشود و هنگام صحبت کردن جملات خود را ترجمه نکنید بلکه قوانین و عبارت های آماده در ذهن شما باشد و از آن ها با کمی تغییرات استفاده کنید.
به همین دلیل سیستم کتاب های English Time که در کانون زبان تدریس می شوند به این صورت است که هر درس در مورد موضوعی بحث می شود و همچنین در تمام دو جلسه ای که دانش آموز درگیر درس هست با لغات  و جملات و تمرین هایی با آن موضوع مواجه می شود و به اصطلاح ما دانش آموزان بمباران اطلاعاتی می شود و در معرض زبان قرار می گیرد تا کم کم آن ها را فرا بگیرد نه اینکه آن ها را حفظ کند.
در مورد گرامر هم باید گفت که همانگونه که شما گرامر زبان فارسی را یاد گرفتید باید انگلیسی را بیاموزید! در واقع اگر حفظ کنید دقیقا مسیر اشتباه را رفته اید. زیرا ما فارسی شیوا را صحبت می کنیم اما به هیچ وجه هیچ کتاب گرامری نخوانده ایم. بلکه در معرض فارسی قرار گرفته ایم و آن را فرا گرفته ایم.
مدرسان کانون زبان هم با تمام قوا سعی بر این دارند که از شیوه های مختلف دانش آموزان را در معرض زبان قرار دهند تا ان را فرا بگیرند.
پس بهترین راه برای تمرین زبان انگلیسی تمرین و تکرار و در معرض قرار دادن زبان آموز در شرایط انگلیسی است.  اما چگونه وقتی در محیط انگلیسی نیستیم زبان اموز را در معرض زبان قرار دهیم؟
یکی از موثر ترین شیوه ها Personalization یا شخصی سازی می باشد. یعنی هر جمله ای را در مورد خود بیان کند. مثلا اگر در درسی فرا گرفتند که در مورد علایق خود صحبت کنند یا کارهای روزانه ای که انجام می دهند را بیان کنند، زبان اموز باید دقیقا این جملات را در مورد خود بگویند. نه اینکه بشینند و سریعا ده جمله بنویسند. نه! بلکه با حوصله در مورد روز خود فکر کنند و سعی کنند با توجه به موارد یاد گرفته آن ها را به انگلیسی بیان کنند. سعی نکنید جملات سختی بگویید. بلکه دقیقا هنر این است که فقط با جملات و کلماتی که یاد گرفته اید بتوانید چیزی را بیان کنید نه اینکه هزاران لغتی را که نخوانده اید و نمی دانید را بخواهید استفاده کنید!
پس از امروز سعی کنید هر وقت در خانه هستید هر کار یا موردی را که در حال انجام آن هستید با کلمات و جملاتی که خوانده اید بیان کنید! شک نکنید که ناخودآگاه گرامر شما هم تقویت خواهد شد!
در مطالب بعدی توضیحات دقیق تر و بیشتری ارائه خواهیم کرد.

۹۳/۰۳/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
سراله دماوندی کمالی

نظرات  (۱۴)

عالیبود. واقعا بهم کمک کرد.
پاسخ:
خواهش میشه.
خیلی کمکم کرد
خیلی خوبه دستتون درد نکنه.
فقط اگه می شه کانال تلگرام هم درست کنید.
😉😉😉
۱۷ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۷ علی غفارپور
چه زما
نی میشه تعیین سطح زبان انگیلیسی داد؟
پاسخ:
بستگی به سن شما دارد
بعد از هفت سالگی این امکان هست
سلام من reach2هستم گرامرواواقعا ظعیفه اگه میشه راهنماییم کنین فردا فاینال هم دارم
پاسخ:
انجام تمرینات test time  و supplementary
تمرین بیشتر و مداوم
۲۸ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۱ صبا حمیدی فر
من 11 سالمه و ریچ 3 هستم فردا هم فینال دارم.امیدوارم بهم کمک کنه
پاسخ:
حتما کتاب های Test time & Supplementary رو خوب تمرین کنید
چندین بار
Very god.Thank you
سلام من ریچ وانم امیدوارم فردا کوییز ٢ رو خوب بدم 
ممنون از مطلب خوبتون
ریچ دوهسم وچهارشنبهدفاینال دارمچه کار کنم
با عرض سلام و خسته نباشید.
چگونه میشود گرامر را تقویت کرد ؟
 با تشکر . ریس 1هستم .
ببخشید کوییز ریس 4 کتبی یا شفاهی

من ترم reach 1 هستم و دو روز دیگه کوییز دارم نمی دونم چی رو باید بخونم به نظرم  تمرین و تکرار ساپلیمنتری و وورک بوک تاثیری نداره به نظرتون چی کار کنم لطفا جواب بدید خواهش میکنم

من ترم reach 1 هستم و دو روز دیگه کوییز دارم نمی دونم چی رو باید بخونم به نظرم  تمرین و تکرار ساپلیمنتری و وورک بوک تاثیری نداره و اینکه من تست تایم ندارم به نظرتون چی کار کنم لطفا جواب بدید خواهش میکنم

سلام من می خوام تععین سطح برای بزرگسالان رو بدم میشه بگین  چه مدل سوالایی میاد و باید چیکار کنم

؟..

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی