آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

مجموعه ای برای راهنمایی زبان آموزان و والدین آن ها در مورد کانون زبان ایران

آموزش های مرتبط با کانون زبان ایران

این وبلاگ توسط تعداد کمی از مدرسین مراکز مختلف کانون زبان ایران مدیریت می شود و نماینده رسمی هیچ نهادی نمی باشد.


یکی از دغدغه های تمامی مدرسان کانون زبان ایران، آشنایی دانش آموزان و والدین با شیوه های مناسب تمرین و فعالیت در بیرون از کانون زبان ایران می باشد. تمرین و تکرار صحیح و فعالیت های جهت دار می تواند کمک شایانی به زبان آموزان کانون در مسیر یاگیری زبان انگلیسی داشته باشد.
هدف اصلی این وبلاگ بیان مطالب مفید برای دانش آموزان و والدین می باشد.

آخرین مطالب

پرسش و پاسخ

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۶ ق.ظ

با عرض سلام.

این پست برای پرسش و پاسخ ارسال گردیده است.


لطفا در صورتی که سوالی در مورد سیستم کانون زبان ایران در نوجوانان یا راهنمایی در زمینه زبان آموزان خود می خواهید در این قسمت یا از طریق لینک بالای صفحه (پرسش و پاسخ) مطرح نمایید.

در فاصله ی کوتاهی مدرسین ما سوالات شما را در مطلبی جداگانه در همین موضوع و قسمت پاسخ خواهند گفت.


خواهشمند است از پرسیدن سوال های درسی و انگلیسی خودداری فرمایید. در اینجا منظور از پرسش و پاسخ راهنمایی در مورد شیوه های یادگیری و تمرین می باشد.

۹۳/۰۱/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
سراله دماوندی کمالی

نظرات  (۱۹)

۰۶ فروردين ۹۳ ، ۰۱:۱۴ فانوس جزیره ...
سلام علیکم
ان شاالله که سال خوب و پر برکت و عافیت و سلامتی و عاقبت بخیری داشته باشید و ان شاالله که زیارت مکرر قبول ائمه علیه السلام قسمت و روزی شما باشد .. امسالی که ایام فاطمیه اول و آخر آن را گره زده است با آغاز و پایان جمعه اش ان شاالله با ظهور حضرت حجه گره بخورد و دلها به نور حضورش روشن شود ..
ملتمس دعای خیر شما هستم
عاقبت شما بخیر 
پاسخ:
همچنین. ممنون.
سلام.سوالی داشتم.میخواستم بپرسم آیا امکانش هست که من پولی رو که برای ترم بعدی زبان به حساب کانون زبان واریز کردم رو پس بگیرم؟
پاسخ:
در این مورد اطلاع خاصی ندارم ولی گویا پس از گذشت مدت زمانی امکان پذیره.
قابل ذکره که پول به حساب دولتی میره و برای همین برگردودنش شامل مرحل اداری میشه
سلام من ریس 4 هستم و امروز فاینال دارم.  لطفاً من رو راهنمایی کنید تا نمره بالایی کسب کنم
میشه جوابمو کمی سریع تر بدهید من باید الان برم براى فانال
سلام می خوستم بدونم ترم استارت خیلی سخته و دیکتش چه جوریه
پاسخ:
ترم بسیار شیرین و قشنگی است
شرمنده میخواستم بدونم درطول ترم فقط چهارجلسه حضورداشتن درکلاس دوباره باید همین ترم رد ثبت نام کرد؟
پاسخ:
بله
نیاز به گذراندن مجدد دارید
سلام ببخشید من سطح reach2هستم و توی زمان ها یعنی گذشته ی استمراری و......و اینها اشکال دارم معلمون در سطح ریس3 بهمون یاد داده بودولی من کمی یاد گرفتم و الان هم خوب یادم نمیاد و اون ها هم خیلی مهمن یعنی باید اونا رو تشخیص بدم تا بتونم توی گرامر ها نمره ی خوبی بگیرم میشه بگین که چی کار کنم تا اون زمان ها رو یاد بگیرم و بتونم ازشون برای گرایمر استفاده کنم؟

خواهش میکنم کمکم کنین تورو خدا
پاسخ:
سعی کنید در جملات خود از این ساختار ها بیشتر استفاده کنید و در کلاس از ان ها بیشتر استفاده کنید تا اگر مشکلی دارید معلم آن ها را برطرف و تصحیح کند.
چرا اصلا جواب نمی دید چگونه در داستان هایی که در امتحانات می آیند باید بدون غلط جواب داد ولی یک مشکلی است بعضی مواقع در امتحان کلمه یا جمله هایی می نویسند که ما جوابش را نمی دانیم باید چه کار کرد؟                                  لطفا جواب بدین
پاسخ:
باید با تمرین زیاد طوری مهارت کسب کنید که یک یا چند کلمه درک شما را مختل نکند. یعنی اگر تمرین زیاد کنیدٰ وقتی معنی چند کلمه را نمی دانید مانع پاسخ شما نخواهند شد.
سلام ببخشید، من race 3  هستم . می خواستم بدونم که کوئیز ۲ از چه درس هایی هست ؟
یعنی می خوام بدونم از سه درس اخر هست یا کل درس ها؟ 
ممنون میشم جوابم رو بدید💗
سلام چجوری ساحری خوبی را ارائه بدیم???
سلام چجوری سامری خوبی را ارائه بدیم???
سلام
ببخشید من میخواستم بپرسم که آیا باید از این بابت نگران باشم که من ترم کودکان از Step 1 شروع کردم و وقتی Move 4 رو که تموم کردم تعیین سطح Ele3 افتادم چون خیلی از لغات رو بلد نیستم و وقت زیادی ازم میگیره تازه خیلی کسل کننده است تو هفته باید نزدیک 50 تا لغت جدید یاد بگیرم در صورتی که در کودکان تقریبا تو هر درس چند تا لغت جدید بیشتر نبود تازه اگه از استادا هم بخوای معنی ها رو بپرسی نمیشه هم وقت میره هم استاد به علت تعداد زیاد کلمات دیگه اجازه این همه سوال رو نمیده من دیروز فاینال دادم فک کنم خوب شدم چون سوالات رو که میزدم از جوابا مطمئن بودم من تنها نگرانیم اینه که آیا ندونستن لغات کتاب های قبلی و بعضی لغات همین کتاب چون تعدادش برا من زیاده (با توجه به این که تو کودکان لغات زیادی تو کتاب نیست و تو همه ی شهر ها ترم های نوجوانان نیست و وقتی میای بزرگسالان اگه ترمای بالاتر از Basic بیفتی لغات جدید هر درس زیاده و نمیتونی همه رو یاد بگیری اگه تلاش هم بکنی بعد از یه مدت تعدادی فراموش میشه)میتونه مشکل ساز باشه یا بعدا به مرور زمان همه رو یاد میگیرم لطفا راهنمایی کنید.
باتشکر از زحماتتون 


برگرفته شده از ilihelp.blog.ir
با سلام و تشکر
کتاب supplementary که پیشنهاد داده اید رو چطوری میشه تهیه کرد؟
دخترم ترم Run3  است.
سلام 
من ۱۴ سالمه و میخوام از ترم ۱ ( basic 1 ) در کانون ثبت نام کنم ؛ چون میخوام از پایه شروع کنم میتونم تعیین سطح ندم ؟ 
۱۳ شهریور ۹۸ ، ۲۳:۳۶ ججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججججج

سسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

سلام من تو ریدینگ مشکل دام می خواستم بدونم باید چی کار کنم . توصیه هایی که کردید تاثیری برام نداشت.

من ترم ریچ ۲ هستم ‌.خواهش می کنم جواب بدید .

سلام 

من در جمله سازی مشکل دارم یعنی همیشه برای جمله سازی از دیکشنری کمک می گیرم.گهگاهی هم که خودم جگله می سازم جمله های طولانی میسازم که همیشه تو این جمله هام از کلماتand و because استفاده می کنم.

میشه لطفا راهنماییم کنین.

سلام ببخشید فاینالreach1 چند سوال داره و چطوری نمره بالا بیارم

سلام میشه کسی راهنمایی کنه ترم های ریچ هر درس چن تا سامری باید بنویسیم؟خاهشن هرکی میدونه بگه خیلی واجبه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی